Någon ondar på oss

Håller på att störa ihjäl mig på dagens resultat!!!! 😩
Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag 😡
 
Morgonen började ju i alla fall lugnt och skönt, fantastiskt att slippa åka super tidigt 😃👍
Men däremot skulle jag ha lastat ur innan jag gick banan så att H fick promenera med honom då så att jag kunde börja rida direkt, för nu hann jag knappt rida fram alls innan det var dags att komma in på framhoppningen, där man bara får rida i ett varv.
 
Hoppade i alla fall fram och han var superfin och luftade ordentligt 😍👌
Gick ut i tid så att jag han rida och böja i det andra varvet innan vi skulle in på banan..
 
Svinbra flyt i galoppen, pigg och glad häst och jag red faktiskt riktigt bra.
Ändå får vi ett jäkla skit pet och jag är faktiskt besviken 😕
 
Och ju mer jag kollar på filmen ju argare blir jag, som sagt!
Frambommen åker i backen då vi landar!?!?!
Det är ju inte ens möjligt 🙈
Någon vill verkligen inte att vi ska ta oss runt felfritt 😔
 
Här då vi är på väg ner ligger FRAMBOMMEN där den ska
 
 
Bildrutan efter börjar den ramla
 
 
Och inte förrän vi är ett helt språng bakom är den nere!?!
 
 
Men jag är som sagt otroligt stolt över både hästen OCH mig och tycker att vi var värda en felfri runda ❤️
 
 
 
Fia
2017-09-03 @ 07:04:02
URL: http://nouw.com/fia_jungdalen

Det var en riktigt fin runda. Nästa gång sitter nollan

Svar: Jaa det kändes så jäkla bra så jag ville verkligen vara felfri! 😅
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0