Torsdag

Hoppträning igår och hoppträning idag, hade trott att det skulle vara mer markarbete med bommar på backen och cavaletti, men det gick ju bra det med 😃👍
Torsdagsträningarna är ju bara 3ggr så vi får köra på hårt dessa veckor bara, det ska han nog överleva 😉
Ska jag klara av att starta den där jäkla 110-klassen är det väl lika väl vi tränar på ordentligt 😊💪
 
Halt och tungt underlag båda dagarna och till en början var han stel och seg båda dagarna, inte förrän han gjort några språng blir han ridbar och då istället för mjuk och krullar ihop sig eller hänger sig i handen 😏
Men båda dagarna har han också blivit finare mot slutet och sista språnget idag vart riktigt bra då jag fick upp näsan på honom 😃
 
Vart en stund med spikmattan då vi kom hem medan jag parkerade och packade ur bilen, imorgon tar vi en skrittur och på lördag får F vila så ska jag ta och putsa upp allt då det mesta är lerigt just nu 🙈



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0