Måndag

Idag for jag och hämtade ett tunt transporttäcke till Rossi som jag hittade på köp och sälj sidan på Facebook 😊
Jo, vi har alldeles för många täcken, men detta hade ju klubbloggan tryckt på ena sidan och kostade bara en hundring, så det är klart värstingarna ska få glänsa då de kommer på tävling och träning 😉
 
 
 
Då jag sedan kom hem hade jag också fått present, av mig själv 👍
 
 
 
Planen för grabbarna idag var en lugnare uteritt i alla gångarter då lillen gått rätt hårt i helgen, men då jag skulle kratsa hovarna var F varm i vänster framkota 😏
"Tack och lov" var det bara ett lättare rivmärke från en brodd, inte jätte djupt men tydligen tillräckligt för att han skulle bli varm och lite svullen..
Gjorde rent och sprayade blåspray, sedan gav vi oss ändå ut på en skrittur istället..
Provade en kortare trav och han var absolut inte halt, men vi valde ändå att bara skritta då han ändå var lite svullen..
 
Då vi kom tillbaka tvättade jag rent igen och sedan lindade jag benen med BoT padd så får han stå med det inatt så ska det nog vara bra imorgon..
Men det blir nog benskydd på i hagen tills broddarna ska bort då det busas en del i hagen nu då det är varmare i luften och vårkänslorna spirar 😍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0