Skogstrollet från Nordmaling

Alltså, min häst!
Jag tror inte att ni förstår hur mycket den där jäkla skithästen betyder för mig ❤️😭
Som han ställer upp för mig och vilken inställning han har till, ja allt!
 
Tack och lov var det coach som stod på framhoppningen idag, så jag fick hjälp från att jag kom in till att jag red in på banan..
Tror dessutom maken fick sig en lektion i hur han ska hälpa mig 😂👍
 
Vi fick sedan ett pet i vanlig ordning, denna gång tror jag att jag störde honom lite 🙈
Kom lite fel ur sväng och jag trodde inte han skulle räcka fram till hinder nummer 4, men han skötte det snyggt och jag berömde honom..
Trots att vi sedan får de 5 sprången enligt plan så får vi med oss frambommen med frambenen på hindret efter..
 
Men så är det, jag är van 🙈
 
 
Jag är i alla fall vansinnigt stolt och nöjd över oss, så här bra tror jag aldrig han har hoppat!
Inte ett dåligt språng på hela banan, utan bra flyt från start till mål 👌
 
 
 
 
 
 
Men det bästa är ju ändå att 110 känns minst lika enkelt som 1m!
Så vi kör på med denna höjd nu i sommar, så ska vi börja nosa på 120 banor själva i gropen i sommar för att känna på om vi har en chans..
 
 
Framtiden, här kommer vi 💫



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0