Världens största hjärta

och en helt otrolig arbetsmoral ❤️
 
Framridningen gick i slowmotion idag, det var varmt och hästen var nog lite mör..
Då det dessutom var trångt och svårt att rida ordentligtn blev det bara nå blaj av allt, tur det är samma förutsättningar för alla i alla fall 😊
 
Kom sedan in på framhoppningen och det var inte ett språng som vart bra 😫
Skrittade en stund och tog sedan oxern på 1m en sista gång innan jag gick in på banan och fick som tur var ett bra språng!
 
Sedan kör vi bara gärnet och han ger verkligen allt för mig min häst 😭❤️
Jag red tyvärr dåligt och gav honom inte alls en lätt uppgift 🙈
Trots det får vi bara ett obligatoriskt pet på femman då han drar in bakbenen lite för fort och rullar med sig bommen med baktårna.
 
 
 
 
 Nu tar vi en halvlugn vecka, eller ja, från hoppning i alla fall 😊
Är ingen träning på onsdag, så vi åker nog med minisarna till klubben då de ska träna, eller så far vi ner till gropen och gymnastiserar lite då med studsar..
 
Sedan är det ju tävling igen på söndag 👍
Då hoppar vi 2 klasser, 105 och 110 och första utetävlingen för i år 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0