Anti-Jante, jag är stolt över mig själv!!

Det här med meeting passar verkligen min häst, idag var han finast av alla dagarna..
Ja, nästan av alla gjorda tävlingar hittils till och med!!!
 
Så himla ridbar men ändå pigg och vaken på hindren 😃
Tex. så gjorde vi byten i var 3:e och medan jag satt och hade wow-känsla i hela kroppen satt jag och funderade på när i hela friden vi skulle hinna få till en dressyrstart 😂
 
Och sedan, ja vad ska man säga..
Han hoppar klockrent och jag rider bra och vi rider in på 0+0 fel med tiden 35:35 vilket räcker till en 3:e plats, blir nedpetad 2 placeringar innan det är klart och slutar femma ❤️
 
Så glad, så glad, så glad!
 
 
 
 
 Slutade sedan totalt på delad 3:e plats i hela Bronscupen, vilket i sig är heeeeeelt galet av så många starter och där med välkända namn 😃
 
Att jag gjort allt jobb helt själv gör det hela sååå mycket roligare och jag är så stolt över MIG och OSS!
Jag rider verkligen inte runt på någon annans meriter, det är mitt svett och mina tårar som tagit oss hit och vägen har varit långt ifrån spikrak..
 
Vilken resa vi gjort hörrni och det bästa av allt, den är långt ifrån slut 😃💪
 
 
 
 
 
 
 
Fia
2018-08-14 @ 14:29:19

Ni är grym och din häst har verkligen världens bästa inställning ❤️ Roligt att se hur fint han kommer fram till hinder nu 👌

Svar: 😘❤️
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0