Berners Cup

For som tänkt och köpte några säckar spånpellets samt en säck havre i förmiddags..
Hästarna fick lunch när vi kom hem igen och när den var uppäten lastade vi F och for ner till gropen..
Då W var där med sina ponnysar byggde vi inte om till det jag hade tänkt, utan jag red lite markarbete en stund och sedan vart Lily ridsugen..
 
Så i foppisar, på hackamore och med alldeles för långa stigbyglar red hon runt på en åtta och hoppade en oxer på 80 och ett räcke på 90 😂🙈
Så nu vill hon tävla honom 😳
 
Vi siktar in oss på Njurundas hösttävling, de brukar ha en 80 klass 😃
 
I alla fall så anmälde jag mig till Ånge nu på söndag, om jag ska ha en minsta chans till finalplats i Berners Cup måste jag iaf vara med och fightas de 2 sista kvalen 😊
Har ju redan en placering så än är jag inte borträknad 😉
 
Finalen går i 115cm, vilket vore skönt att stöka av innan en ev. 120 debut 🙈



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0