Fredag

Tävlingshelgen har börjat 😃
Dagens resultat 0+0 fel med tiden 36:86 räckte till en 6:e placering idag..
För mig var det, som ni säkert förstår, en vinst i sig i att bara rida felfritt ❤️
 
 
 
 
 
 
 
Älskade häst ❤️
Har iaf bestämt mig för att stryka 110klassen imorgon, då vi skulle in på prisutdelningen ville han inte alls något mer.. 
Att då ha krävt att han skulle hoppa högre då känns inte sjysst när det är hela 2 tävlingsdagar kvar..
Så vi går all-in på att plocka meetingpoäng på 1m rundan istället..
Tyvärr fanns det ju ingen meetingrunda på 110 därav meterstarterna..
Märks väl att vi är väldig färdiga med denna höjd, därav att jag törs rida omhoppningen som jag gör vilket vi inte vinner något stilpris på 😂🙈
 
Hann iaf lasta och åka innan regnet kom, F blev avsvampad och omhändertagen innan han fick på sig regntäcke med helhals..
Nästa tack och lov att det regnade så att täcke är legitimt, för han rullade sig det första han gjorde och jag vill helst inte behöva duscha honom varje dag 😝
 
Nu taggar vi om tills imorgon, hoppas hästen är lika glad och jag rider lika bra 😃🎉🏇



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0