Kyligare i luften = galna hästar

Imorse fick F och R en tur över på Oxsta, red ner över bäcken och galopperade sandvägen upp på väääääldigt pigga hästar! 🏇💨
Vände tillbaka, hoppade bäcken och sedan var det bara att hålla i sig då de satte i av i vansinniga bockningar, jag lyckades sitta kvar men L åkte i backen 😂😂
 
Sedan så for vi och hämtade ut skenorna och hinder skållorna jag beställde förra veckan och gjorde klart hinderstöden 😃👍
 
Pulade på lite hemma efter det innan det var dags för Bellman, han fick en tur bort till Norrbäcken 😊
 
Nea och hennes mamma kom och kikade på Umesläpet och de tog sedan med sig det hem, skönt att få det sålt innan vintern då vi som sagt inte alls har plats för det på vår minimala hästgård 🙈😅
 
Nu sitter jag och tok googlar uteboxar!
Då Rossi ser ut att bli kvar över vintern så skulle vi behöva få till en ordentlig och jag vet inte om det blir bäst att bygga nytt eller bara bättra på den vi byggde provisoriskt 🤔
 
 
Dessa bilder kommer från Stallkompaniet.se och det är något som den längst ner jag hellst skulle vilja ha!
Box plus förråd för hö mm.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0