Lördag

Har jag sagt att min man är bäst?
Igår gick vi ut och började riva sadelkammare efter middagen, strax efter 23 kom vi in igen, trötta, skitiga och blöta då regnet öste ner och det var både blixt och dunder ⛈ 😴
 
Men tackvare det så möttes jag av detta imorse 😍
 
 
Alla prinsarna på rad, varma och torra ❤️
Jo, de är gjorda av socker, ni ser väl själva hur söta de är 😝
 
Då timmarna gick fort på slutet är det ett fullständigt kaos utanför bild, så vi har lite att stå i även idag 😅
Innersta boxen är inte heller helt komplett utan fokus igår var bara att få den så pass färdig att alla kunde få komma in under tak från ovädret!
 
Idag ska ponnysarna ridas, tänkte jag skulle sitta upp på R och böja igenom honom en liten stund..
F får vila då det är tävling imorgon, grejer ska putsas och transporten packas innan vi sätter igång igen med slutförandet av stallbygge och sedan städning 🙈



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0