Måndag

Som planerat blev det en tur till gropen för att kolla Frazze på lina..
Absolut ingen hälta och inte heller oren på annat vis 😃
Däremot kan jag ana en stelhet ganska högt vänster bak, typ kors..
Innan han blev varm så trampade han inte riktigt under sig med det benet, men det gav med sig då vi ökat och minskat volten så att han var tvungen att trampa igenom 😊
 
Om det är den vanliga sned-/svagheten eller något nytt vet jag faktiskt inte, men han fick en genomgång i ryggen med först spikmatta en stund och sedan massage med linement..
 
Lily hade med sig Rossi och de värmde upp på egen hand medan jag linade F, tjuvkikade såklart lite och blir så glad då hon tar till sig det tränarna säger..
Idag märktes det att hon verkligen jobbade på med att få ihop den där stora galoppen på sin ponny..
Avslutningsvis red de igenom LC:1 ett par ggr och jag säger bara Oh My God❣️😍
När hon rider så där kravlöst och helt utan ögon på sig eller någon som helst press utan bara leker fram rörelserna är det ju så jäkla bra ❤️
 
Sedan var det då dags för hoppning, vi gjorde en liten bana på 60cm och ja 🙈
Han laddade på hindret, hoppade stort och stack iväg i en sjujäkla bockserie efter 😂
 
Så här hamnade piloten i alla fall 3ggr under detta pass 😝
 
 
Då vi kom hem så fixade jag hö, mockade ur transporten och fixade klart stallet medan L motionerade den andra ponnyn som fick ett galoppass 🏇
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0