Onsdag

C tyckte precis som mig att beteendet i söndags inte alls var likt min häst!
Vi avvaktar och ser hur det går imorgon, är han fortfarande spänd och ovillig bör jag kolla upp honom..
 
Idag var han dock fin, markarbete med bokus att få dem på bakbenen vilket han skötte med bravur 👌
Bakdelsvändningar, hörnpasseringar, små studsar och annat jobbigt 😅
 
Då vi kom hem fick han stå med spikmattor på länd/kors medan jag tömde transporten och backade in den på parkeringen, masserade sedan in linement på knän både fram och bak..
 
Är med blandad ångest och längtan jag inväntar morgondagens träning, jag hoppas verkligen att han är sig själv igen och sugen på att hoppa så att vi kan stryka att han skulle ha ont någonstans 😱
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0