Ryttarmiss deluxe

Det blev en lång dag igår!
Upp 4:30 för morgonfodring och utsläpp av hästar och sedan var vi i säng runt 23..
 
Hästen hoppade sin klass helt fantastisk och vi gick mot en ledartid när jag blir för ivrig och trycker på in mot sista hindret istället för att ha is i magen och vänta på att hindret skulle komma till oss..
Får med oss frambommen med frambenen ner och jag an inte annat än skratta och klappa min hjärtevän som ställer upp så och kämpar för mig ❤️
 
 
 
Sedan var det fotbollscup resten av eftermiddagen och kvällen..
 
Idag startar vi inte förrän i sista klassen, så det är ingen brådska med något..
Det skulle då vara att försöka hinna med att motionera ponnysarna som vilat i 2 dagar nu 😊
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0