Onsdag

Det blev vila för hela högen idag.
Är otroligt mycket på jobbet just nu, så pass att blodet sprutat ur näsan och jag fick ett mentalt breakdown i morse 🙈
Då lilleskuttårarna sprutat klart och jag fått beklaga mig vart det bättre, men är ändå så psykisktutmattad just nu att en dags vila är ett måste för att ens orka med någonting alls..
Men nu är det bara dagar kvar innan min ersättare kommer och jag kan börja jobba mer som vanligt och inte för 2 personer.
 
Imorgon ska vi dock åka och rida i ridhuset så att vi kan rida mer ordentligt 😃
Är ju vansinnigt sugen på att komma igång med träning igen, så vill kunna få alla möjligheter till bra ridning som möjligt så att vi är på gång då det kommer ännu mer snö och alla vintervägar är redo för galoppintervaller 😍 
 
Men nu blir det som sagt nattning av hästar och läggdags för vila av knopp och knopp på mig 😴



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0