Blir inget Göteborg för mig

Efter 31-år lär jag mig fortfarande saker om mig själv, facinerande! 
Har de senaste dagarna haft känslor jag inte trodde fanns och natten till idag var jag säker på att jag skulle dö.
Har brottats med mig själv hela dagen och fattat ett beslut som lyfte ett berg från mitt bröst.
 
Men det blir ingen ridning idag, jag är alldeles för trött då jag inte sovit på flera nätter, istället får hästarna vara ute tills det är dags för nattning..
F har redan påbörjat sitt maraton så han får motion i alla fall 😜
 
Ingen fara med ungens huvud heller, hon vart varken smartare eller dummare av gårdagens smäll 😊
Men en ny hjälm är i alla fall beställd och så länge får hon använda sin tävlingshjälm👍
 
Är lur på om jag ska efteranmäla till Timrå på söndag, måste bara hitta någon som kan hjälpa till och hålla en häst medan jag går banan 😊
Frivilliga anmäler sig i kommentarsfältet 😉
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0