Fredagsfys

Idag föll det ner en massa poletter👌
SĂ„ vansinnigt roligt att rida nĂ€r det bara funkar, alla distanser satt och jag kunda rida min hĂ€st genom tanken, nĂ€r han blev pĂ„ rĂ€tade jag bara lite pĂ„ mig och han backde av 😍
 
 
Vi började med en ganska lĂ„ng uppvĂ€rmning och jag fick fantastiska tips med mig hur jag ska fĂ„ honom rak i högervarvet, övningar jag absolut kommer att ta med mig dĂ„ det inte Ă€r mycket som funkat hittills 🙈
IstÀllet för att flytta in framdelen som ALLA jag ridit för tjatat om, skulle jag fokusera pÄ att ha halsen rak/lÀtt utÄtstÀlld och sedan flytta in baken pÄ spÄret istÀllet..
DĂ„ nĂ€r han var rak, kunde jag eftersom lite försiktigt flytta in framdelen, men vi Ă€r inte riktigt dĂ€r Ă€nnu utan fĂ„r jobba mer med rakriktningen 👍
 
Sedan hoppade vi en ganska lÄng bana med mÄnga sprÄng och svÀngar, tÀnker att det kanske inte Àr nÄgot nÄgon annan Àn jag vill se?
SĂ„ ni fĂ„r bara videon hĂ€r ovan pĂ„ de sista sprĂ„ngen 😊
 
SĂ„ otroligt glad att jag fick chansen att vara med igen och hoppas verkligen att det blir fler tillfĂ€llen dĂ„ Gaby verkar förstĂ„ min hĂ€st och hittar ett system att instruera som passar honom och mig👌
 
Sedan Ă€r det ju alltid extra roligt att rida för nĂ„gon som öser beröm över bĂ„de en sjĂ€lv och hĂ€sten 😂😜
Egoboost deluxe 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0