Måndag

Idag vart det inte alls någon lång sväng, efter bara en sväng sa Lily att det kändes konstigt när han skrittade 😩
Var svårt att se i mörkret med bara pannlampan som ljus så vi vände och jag kallade ut maken för extra ögon..
 
Sprang med honom fram och tillbaka på vägen där det fanns gatlyktor samt strålkastaren på vår parkering men nej, inte ens en tillstymmelse till hälta..
Provade lina honom också bara för att, men samma där, helt ren 😊👍
 
Men det är verkligen suuuuperbra att hon känner efter och är noggrann det lilla barnet ❤️
Tror att det som kändes konstigt kan vara att han han fick som små styltor på hö. fram där han inte har någon sula sedan vi slog på tappskon själv..
Så vi längtar verkligen till på onsdag nu då Camilla kommer, bara en vecka senare än tänkt pga. snöovädret i torsdags ❄️
 
F har ju verkligen fått det slappt sedan den lilla sattes igång, det kan ju säkert vara skönt för honom, men jag är lite less 🙈
Vill ju träna, träna, träna nu!!! 😃
 
På söndag ska jag och Malin i alla fall försöka få till ett konditionspass 💪💪
Jag har dock arbetspass på ponnytävlingarna på morgonen så ska se hur länge jag förväntas vara där bara 😊👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0