Onsdag

Idag fick grabbarna äntligen nya skor ❤️
Jag jobbar hemma idag då ena barnet skulle ha skjuts med skidor till friluftsdag och det andra ska åka på ponnyträning tidigt i eeftermiddag..
Så för att få mest gjort håller jag mig hemma 👍
 
Var iaf ut och sa hej till Camilla då hon kom och då hon rätade ut Rossis vänster ben för att nypa av sömmarna sa det bara klonk i bogen..
Kan det kanske vara orsaken till den difusa hältan?!
Det skulle ju verkligen förklara varför han fortfarande var halt trots släckning av hov, kota och knä!
Sms:ade genast Jossan så ska hon komma ut och massera och böja på honom..
 
Har faktiskt varit inne på det tidigare, att det inte alls sitter i benet utan högre upp mot bog/hals..
Detta avvisade ju veterinären då hon tyckte han varit fint musklad..
Men man ska alltid gå på magkänslan har jag lärt mig, så det ska bli spännande att se vad J hittar 😃👍
Då hon ändå ska komma bokade jag tid åt båda hästarna💸💸💸
 
Kommer verkligen att bli ruinerad och det är bara att glömma shopping i Göteborg, får roa mig med att bära påsar åt de andra istället 😂
Men det är absolut värt varenda krona om vi hittar någonting och om inte annat är det ju toppen att förebygga skador genom att se över muskulaturen på hästen någon gång ibland 😊
 
Det bästa med J är ju att hon verkligen vill att man lär sig att underhålla själv, synd bara att man är så jäkla dålig på det 😜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0