Fredag

"Jag blir nog sjuk för att jag är allergisk mot att inte få rida"
 
Eh, ja!!!
Den absolut rimligaste förklaringen jag någonsin hört 😉
Efter en vecka i soffan med feber och en fruktansvärd hosta följde det lilla barnet idag med ut till stallet medan jag mockade och tog sedan en liten åktur på min häst ❤️
 
 
Vi gick bort till Norrbäcken ock tillbaka och mestadels skritt för att inte anstränga ungen, hon kunde dock inte hålla sig för trav på vägen tillbaka och så länge hon orkar får hon gärna rida hur mycket hon vill för min del 😃
Efter det var krafterna helt slut och hon sov i nästan 2 timmar 😳
 
Skönt för F i alla fall med den lilla fluglorten på ryggen 😅😜
 
Imorgon hade jag tänkt åka in till ridhuset och rida på morgonen, hade hoppats på sällskap av grannfrun men hon tänkte åka på söndag istället..
Och nu vart det ändrade planer pga. sjukdom då L egentligen skulle på kalas mitt på dagen imorgon..
Så då jag "ändå inte har något att göra" mitt på dagen har jag istället bestämt mig för att vara med på klubbens pay & jump..
Lika bra att passa på att hoppa bana då det inte är så långt kvar tills årsdebuten 😊👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0