Lördag

Morrn på er 😊
 
Vi börjar denna dag med att åka och kolla på grannfruns dressyrträning innan vi gör en runda på Hööks och granngården, jag behöver ha nya stigläder och hästarna fodermorötter och mineraler 👍
 
Därefter ska hästarna få en lugnare tur efter vägarna för att trampa ur sig lite slagg och träningsvärk..
 
 
Har fortfarande inte hört något om träningar för L i vår heller..
Fick ju ett superförslag där med träningarna för C på tisdagar, men sedan dess har jag inte hört något och terminen startar ju nu på måndag så det vore ju bra att veta vilken dag och tid vi ska komma tänker jag 😉
Får ringa på måndag om jag inte hör något innan dess..
 
Iofs gör det väl kanske inget om det inte blir något till veckan heller då vi ska till kliniken med R för vet-check på onsdag..
Så kan vi starta efter det då vi vet statusen på honom 👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0