Måndag

Alltså min lilla häst 😂
Hade tänkt rida barbacke med hacket idag, men då det blåste en del valde jag sadeln ändå så att vi kunde ha ländtäcket på och tur var väl det 😅
Jeeesus vilken rodeotur det blev 😂😂
Men jag tycker bara det är roligt när han är så glad, småöronen spikrakt framåt småpiper och rätt vad det är kommer det en explotion 🏇
 
Blev i alla fall en jogg bort till Norrbäcken och tillbaka för att röra på kroppen lite lätt efter helgen..
Jag har iaf träningsvärk i varenda liten cell i kroppen så jag hade antagit att han var mör min prins med 😊
Såg som så ut i morse i alla fall 😍
 
 
 
Lily passade på att borsta sin lilla ponny medan vi var borta så att han också får lite kärlek och omvårdnad ❤️
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0