Måndag

Gårdagens tur uteblev då jag redan i lördags förmiddag blev dålig och natten mellan lör-sön var fruktansvärd!
Hade tänkt rida en lugnare tur igår iaf, men bara att mocka tog krafterna helt ur mig och sedan sov jag hela dagen,  kvällen och natten 😴
 
Men idag så gav vi oss ut på en tur, hade tänkt galoppera upp mot Boan, men där var det fortfarande oplogat tyvärr så vi styrde upp mot flygfältet istället och hade galopprace upp för backen 😃🏇
Jag vann 😉👌
 
Dessvärre red vi i kapp plogbilen redan innan Logementet, så vi fick vända då vägen inte var så pass bred att vi ville riskera möte och snövallarna är alldeles för djupa för att styra ut i nu 😊
Rossi testade dock då han vart rädd för snöras från ett träd och hoppade rätt ut i snövallen på anda sidan vägen och försvann 😂😂
 
Den här veckan ska vi försöka att ta oss till Kungsnäs någon dag för att rida i ridhuset, men det blir nog inte förrän mot helgen, kanske på fredag då jag är ledig då 😊
Ska kolla hur ridhusschemat ser ut så får vi se vad som passar 👍
 
Väntar också på att min licensansökan ska bli godkänd så att jag kan anmäla mig till årets första tävling, planerar att hoppa 1m på SRK den 10 februari 😃
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0