Tisdag

Ja inte vet jag, men dagens ridtur glömmer vi nog! 🙈
Red upp till flygfÀltet med galopp upp för backen, pustade lite pÄ toppen innan vi galopperade pÄ platten till logementet, redan dÀr hÀngde han i bettet och var tung..
 
VÀnde och jag hade planerat galoppbyten tillbaka till lÄnga backen igen, men det vara bara att glömma!
IstÀllet blev det fattning, ett par sprÄng, halt, ryggning..
Allt för att fÄ honom lyhörd pÄ mig, men nÀe..
 
Gav upp och travade skĂ€nkelvikningar lĂ€ngs vĂ€gen istĂ€llet 😏
 
 
HĂ€sten var i alla fall glad och framĂ„t trots att jag var sĂ„ less pĂ„ honom att jag hade kunnat hoppa av och gĂ„ hem om det inte vore för att jag Ă€r av naturen lat 😜
 
Nej, ska inte hĂ€nga med huvudet efter ett dĂ„ligt pass, det Ă€r av dessa vi uppskattar alla bra istĂ€llet 😊



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0