Torsdag

Sjukstugan fortsätter här hemma, det är ju tur unge och ponny tajmar det i alla fall 😜
 
Trots oväder och sjukdommar for jag och tränade, var lite orolig att det inte skulle gå där ett tag, men plogbilen kom precis då jag skulle lasta så det kunde ju knapast bli bättre 😃
 
Min man är bäst och följer med utan att jag ens behöver fråga, trots att han själv är halvt döende i sin mancold, jag är så ofantligt tacksam för allt han gör ❤️❤️❤️❤️
 
 
 
 
Fick även de 2 sista sprången dokumenterade trots att jag inte ens bett om det, i vanliga fall är det ju barnets jobb, men hon fick stanna hemma med sina 40 grader i feber 🤒
 
Vi fick i alla fall träna på att komma ur sväng på lite högre höjd och sedan kunna samla igen innan nästa sväng..
Min häst var piggelin och laddade som tusan på varenda hinder och då åker handbromsen i 🙈
Både jag och Catta tycker att det är fantastiskt med denna glädje till hindren, men jag måste lära mig att andas och åka med..
 
Fick till fantastiska språng de gånger jag red fram galoppen i stora språng istället för fart, så jag ska försöka förvara den känslan någonstans så att jag kan plocka fram den vid behov 😅
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0