Äntligen 😍

Idag har jag äntligen fått rida igen ❤️🎉

Blev dock bara en skrittur!
Dels pga värmen, men också för att det är så hårt i backen efter vägen..

(null)

Rossi var sjöblöt i svett trots att vi bara skrittade och njöt till tusen då han svampades av med kall vatten 😅

Då de första grabbarna var färdiga var det Bellmans tur, han började med att inte vilja låta sig fångas i hagen🙈
Lily sprang runt och jagade honom tills jag klev in och assisterade, då kom han direkt och stoppade snäll näsan i grimman.. 
Under semestern blir det mycket ledarskapsövningar för hennes del 😊

Båda ponnysarnas sadlar och gjordar hade krymt under den här viloveckan, så pass att B fick låna Frazzes 😂😂😂
Så nu blir det lite begränsat med bete för dem alla 3..

Just nu står de inne och vilar i svalkan ett par timmar och jag har stängt för ner till stora betet..
De får stå uppe där det mesta är avbetat i natt så slänger jag åt dem en liten tuss hö istället..
Så sparar vi också lite på betet samtidigt 😊👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0