Torsdag

Ja, det finns som sagt inte så mycket att rapportera om nu då hästarna har semester, de små njuter för fullt medan F har det väldigt jobbigt med all broms :(
Värmer ändå i hjärtat när de kommer upp i full galopp då man går ner och ropar på dem, trots att man stör mitt i maten :)
För även om de inte rids just nu och går ute dygnet runt får de givetvis daglig tillsyn, mineraler och en massa mys <3
 
Jag och L var på Birsta igår och jag brände 1000kr på kläder till mig själv.
Så nu dröjer det väl ca 5 år till nästa gång igen  ;)
Betydligt mycket roligare att köpa hästsaker!!
 
Att bero på det så blir det ett stopp på Börjes i Bro på vägen ner till Stockholm imorgon :)
Alltid hittar man något man villhöver ha ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0