Onsdag 🇾đŸ‡Ș

Vaknade upp utan att kunna röra vĂ€nstersida utan att vilja dö av smĂ€rtaÂ đŸ˜«
Vi tog oss i alla fall ivÀg till KungsnÀs för Ärets upplaga av Mini Summer Horse Show dÀr Lily skulle starta 50cm clear round och 70cm klubbtÀvling med inverkansbedömning..
 
50:n lekte de sig igenom och fick rosett, sedan var det bara att ladda om till nĂ€sta klass som gick minst lika bra 😃
Man ser dock pĂ„ oxrarna att L blir lite passiv, men istĂ€llet för att vĂ€nta pĂ„ ett stopp var hon pĂ„ med skĂ€nkeln och dĂ„ hoppar han ju utan problem 👌
 
Vi ska Ă€ndĂ„ bara rida lĂ€gre klasser pĂ„ tĂ€vling för att bygga sjĂ€lvförtroende sĂ„ fĂ„r vi trĂ€na pĂ„ LC hemmavid och pĂ„ pay & jumps dĂ€r det inte blir samma pirr sĂ„ satsar vi pĂ„ att starta den höjden till hösten 😊
 
 
Det var som sagt ingen perfekt runda, men den var felfri och vi var sÄ nöjda, var mÄnga andra jag tyckte red bÀttre sÄ vi lastade och for hem dÄ vi skulle försöka fÄ tillbaka rörligheten i min kropp innan min trÀning började..
 
DĂ„ vi sitter hemma och Ă€ter lunch fĂ„r jag ett sms frĂ„n E som undrar var vi Ă€r dĂ„ ju Lily kommit 2:a 😂🎉
NĂ„ja, vi fĂ„r leva pĂ„ vetskapen om att det gick sĂ„ pass bra, men L var sĂ„klart besviken över att inte fĂ„tt vara med pĂ„ prisutdelningen 🙈
 
Med bÄde linement och voltaren ingnuggat i kroppen tog jag mig ivÀg med Franzen i alla fall, men det vart ingen kanontrÀning..
Fick en bra runda pÄ 1m och sedan var jag helt slut och hade sÄ ont att det blixtrade för ögonen sÄ jag gav mig dÀr..
 
MĂ„ste dock fĂ„ till kroppen innan helgen dĂ„ jag ju planerar att hoppa 2klasser pĂ„ lördag 😳
Veronica
2018-06-06 @ 22:03:22

Men det gĂ„r bra nu😃. HĂ€rligt och kul för Lily🎉

Svar: Ja fantastiskt roligt 😃👍đŸ’Ș
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0