Tisdag

Precis som tänkt så fick han springa på lina mina häst, inte så mycket jobb av något slag utan mest bara för att han skulle röra på sig och test springa på gräs innan helgen 😊👍
Och dra mig vad snygg han är min häst och som han rör sig nu för tiden 😍
 
I galoppen, som alltid varit hans bästa gångart, rör han sig verkligen i "uppförsbacke" nu och sätter under sig ordentligt 👌
Han MÅSTE ut på dressyrbanorna, så är det bara ☝️
Till och med om det är så illa att jag måste lära mig ett program själv 😂
 
Ska flirta lite mer med en tjej som tävlar en kollegas häst i dressyr, han kan gå lättare klasser men inte så mycket mer, så kan hon ju tävla min häst i de högre tänker jag 😉
Han har ju faktisk gått MSV med godkända procent innan han blev hoppehäst min lille Frans.
 
Men kunde också konstatera att vänster varv som han alltid varit starkast i, nu var hans sämre varv 😃
Kan kanske tyckas konstigt att man blir glad över en sådan sak, men jag ser det som ett kvitto på att det jobb jag lagt ner på att stärka honom i höger gett resultat 😊
 
B fick vila då han ska tävla imorgon och R fick en lite barbacka promenad 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0