Lördag

Har inte hänt så mycket i våra liv och kylan har tagit den lilla ork som funnits kvar 😜
 
Träningen i onsdags gick iaf svinjävlabra för de små!!
Jossans magic-hands hade verkligen gjort susen och Mathilda tyckte det var sådan skillnad att hon till och med frågade om vi gjort något speciellt 😃👍
Lätt att ställa åt båda hållen och tog högerfattningen direkt, bar sig fin på bakbenen och gjorde bättre övergångar från galopp 😊
Lovande inför denna dressyrhelg 😊
 
Min häst var däremot inte alls lika rolig och jag tänker att det såklart har att göra med att vi möblerade om honom så pass att han ju inte har musklerna där de ska vara längre 🙈
Hoppade iaf serier, precis som jag önskat, så behändigt då man är övernes med coach om vad som behövs tränas på 😂
 
Sedan vart det ju "rysskyla" och vila tors-fre tyvärr 😩
Inte ens sjysst att ställa hästen i transport och åka till ridhuset då det är så kallt, det hängde istappar i Fs näsa och han hade frost i hela ansiktet då vi kom hem i onsdagskväll 💔
 
Men idag är det bara -10, jag ska ut och rida nu och sedan är det klubbis i dressyr för de små efter lunch 😃🏇



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0