Önska oss lycka till

Tittar in en snabbis innan jag och F far på tävling 😊
 
Igår var det vila för min herre medan de små for på en mycket efterlängtad Monia-träning!!
Det började si så där får man väl ändå säga, han for och stannade på det mesta, till och med ett helt vanligt kryss..
Men som alltid hittade denna fantastiska kvinna orsaken till varför, då de kommer upp mot hindret blir ponnyn sned och då är VÄLDIGT bekväm av sig och 0% sjysst stannar han istället för att vara snäll och reda ut problemet och hoppa i alla fall..
För så fort L rätade upp honom mot hindren hoppade han superfint, till och med vattnet 😝
 
Han är ju väldigt otacksam på det viset, men samtidigt så kommer hon att lära sig så sjukt mycket av att rida och utbilda denna lilla skitponny, men jag förstår att det är frustrerande och suger energi 😕
De fick i alla fall avsluta med en toppen runda och återigen söker jag hästgårdar i Ramsele så att vi får tillgång till Monia varje vecka 😂
 
Nej, skämt å sido, vi måste hitta en hopptränare så länge det inte finns plats i någon träningsgrupp på Kungsnäs!!
 
Nog om detta, nu ska jag gå ut och börja förbereda transport och häst för vad som komma skall..
Första gången jag åker på tävling helt ensam 🙈



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0