Torsdag

Som någon kanske har noterat är jag ju rätt så morgonpigg av mig, vilket resulterar i att jag oftast är på jobbet runt 6 på morgnarna 🙂
Idag ska sonen + skidor skjutsas till skolan då de ska till Hassela på friluftsdag så jag sitte rnu här och undrar vad tusan alla som börjar 8 gör på morgonarna?! 
Fy så tråkigt det är att bara sitta och vänta på att klockan ska gå 😂
 
Blir ännu en nakendag för herrarna i hagen, redan då jag släppte ut dem runt 5 var det ett par plusgrader och solen är på väg ☀️
 
Ikväll blir det nog faktiskt ett konditionspass för grabbarna, så får vi tömma den lilla på energi innan han ska träna på lördag och F hinner återhämta sig utan problem till på söndag 😊
Så får det bli 👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0