Björne-träning

Ikväll var vi till Timrå och tränade för Björne 😊
Hade egentligen inte tid, men då det gav så otroligt mycket sist fick jag lov att ta mig den tiden och åka ut helt enkelt..
 
Men alltså, näe!
Är så besviken över dagens träning..
Hästen hoppade fint trots att han var trött av värmen så är absolut inte besviken på oss, utan mer på själva träningen..
 
 
Vi var bara 3st i vår grupp, rena lyxen med andra ord!
Men bara en av oss fick hjälp, tips och feedback, så det var ju väldigt trist..
Antar att jag varken är fullärd eller red så fantastiskt att det inte fanns något att tillägga 😝
 
Så nej, jag hade kunnat jobba hela dagen istället och lagt dessa pengar på något annat 😏
 
Då vi kom hem igen var det ponnysarnas tur att motioneras, Lily red Bellman och Rossi fick jobba lite i lina..
Eller ja, då jag inte hade någon pinne att peta med sprang Rossi mest åt sidan och åt gräs 😂
Men B fick gå med gummiband och jobba lite övergångar, jobbigt tyckte han, men ack så nyttigt 😃
 
Imorgon får Rossi hänga på Frazze ut på tur och B får gå ut i skogen och lyfta på fötterna över stock och sten för att stärka kotor och leder.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0