Fredagsturen

Igår så tog vi oss faktiskt en ponnytur 😃
L på B och jag på R, ingen lång eller avancerad historia, utan bara ett par km då den lille inte är van att bära mig, men han gjorde det ändå bra ❤️
Han har ju helt sinnessjuka gångarter och skulle ju göra sig väldigt bra som dressyrponny faktiskt 😍👌
 
 
 
Franzen fick ju vila han eftersom att det är tävlingsdags idag, vi hoppar en 110 på Färsta 😊
Men han fick istället en sedvanlig dusch och sedan lindade ben innan det var nattning.
 
 
 
Och Rossi, älskade lilla ponnyprinsen ❤️
Han verkar trivas bra där ute i sitt krypin, brydde sig inte alls om att jag stängde för stalldörren så att F skulle få sova utan myggen och få ha det lite varmare då han var nybadad..
Utan han mumsade på ur sitt nät och och har inte alls levt om i natt, har inte hört honom alls och spånet i svansen och i öronen vittnar om att han verkar ha sovit gott han med 😊
 
Hur ska jag någonsin kunna göra mig av med denna lilla kille? 💔😢
 
 
 
emma
2018-05-19 @ 12:52:04
URL: http://nouw.se/islycka

vad härligt med en fredagstur :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0