Knaperstekt

Det blev ännu en fantastisk sommardag, över 20 grader ochs trålande sol ☀️
Om jag smort in mig?
Såklart inte, dumt deluxe 😫
 
Men jag får leva på hur bra det har gått idag istället, vi har haft ännu en lyckosam dag i Team Wilhelm med 4 felria rundor av 4 möjliga 😍🎉👍
 
Rossi laddade upp med en tupplur i hagen innan Skagbos kom och vi tog in och började putsa på ponnysarna 😊
 
 
 
 
 
Och sedan gick allt av bara farten trots värmen, Rossi var i vanlig ordning seg och Felicia fick verkligen jobba 😅
Bellman däremot tågade på ordentligt och jag började nästan ångra att vi inte tog ett skarpare bett 😳🙈
Men efter att han fått jogga av sig och galopperat lite blev han lättare att ha att göra med och han kunde lägga energin på rätt saker..
 
Båda rundorna var fantastiskt bra, det märks att han har rutin och vet exakt vad han ska göra, de fick bra flyt och fina språng och Lily var så glad efteråt 😃
Så där löjligt glad som man förtjänar att vara då man ridit så bra ❤️
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll red jag ett dressyrpass efter vägarna tillsammans med min häst, öppnor, övergångar och flygande byten i galopp fick han roa sig med..
Vilken enorm skillnad det är att rida dressyr i en dressyrsadel, helt galet vad fin han blir 😃😍
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0