Ny dag och en ny månad

Tog som sagt en joggtur igår på förmiddagen, F tyckte det var väldigt skönt att få sträcka ut kroppen och frustade nöjt så fort vi kom ut på vägen 😅
 
De fick sedan jogga på hela vägen bort till Norrbäcken, vi tog en galopp i sista lilla backen innan vägen delar sig och sedan fick de skritta ner och jogga hemåt igen 👍
 
Tog sedan en sväng på Birsta där jag sålde mitt 3-delade golden wing då det inte används och satte sedan sprätt på samma peng inne på hööks där det blev en ny dressyrgjord, nya lindor och paddar för bruk i hagen efter träning/tävling, bettringar till Rossi, pälsglans och lite godis 😊
 
Idag ska småtrollen på pay and jump och vi hoppas att den lille tänker sköta sig, annars får han gå 2st rundor på samma höjd, varav en med en smackande mamma i arslet 😜
 
Franzen och jag sedan far ner och rider lite dressyr i Gropen med lite fokus på att få honom på bakbenen..
Tänker mig mycket övergångar och galoppfattningar ur en bakdelsvändning osv.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0