Placerad

Var vill ni att vi börjar? 
Innan vi ens lastade fick svartingen stå och käka lite gräs och mysa i solen 😍
 
 
Då vi sedan kom fram så fick han lunchen i transporten och vi gick och kollade på klassen innan..
Då jag startade väldigt tidigt plockade vi ut hästen strax innan avd. B startade och jag hann rida fram i alla gångarter innan det var dags att gå banan..
 
Gick den 2ggr med 2 olika personer för att få olika inputs och synvinklar innan jag gjorde en snabb check med coach som lyckligtvis var på plats innan det var dags att sitta upp och börja hoppa.
 
Och efter det var det bara att köra 😎
 
 
 
 
 
 
 
 
Prestationen räckte till en placering till och med, så förutom poäng i Bernerscup och 2st fina rosetter blev ju dessutom tävlingen gratis, bästa sorten 😉
 
 
Det här med att min häst är bäst och allt sådant där vet ni ju redan, men jag är så glad att jag inte vet vad!
Trots att den föra placeringen hade högre valör är jag sååå mycket mer stolt över denna ❤️
Jag ber inte längre om ursäkt för att jag är med och fightas, vi har all rätt att vara där vi är och det är så fantastiskt att det också visar sig på resultattavlorna 💪
Anonym
2018-05-20 @ 12:57:48
URL: http://nouw.se/islycka

grattis :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0