Det hände en grej

Inte helt ur det blå utan det har varit en dryg månads vånda och magont sedan M först kontaktade mig och sedan första provridningen.
 
Men idag dansade han igenom besiktningen och nu står han hemma i min hage.
Mina drömmars häst, Cristallo di Rocca T (SWB) 
 
 
 
 
Han är 4år, stoooor och grå med 4-strumpor och bläs 😍
Lille Franz ser ut som en ponny brevid 😂❤️
 
Jag är så lycklig att jag inte ritkigt kan ta in att detta är på riktigt, att det här faktiskt är min häst nu!
 
Verkligen inte planerat att köpa en till häst, men då jag som sagt blev tillfrågad om jag inte vill köpa honom, kunde jag bara inte tacka nej ❣️
 
Det ska bli såååå spännande att se vad det blir av långben, vi ska till en början bara lära känna varandra och ta det väldigt easy peasy, vi har ingen brådska utan ska göra detta rätt hela vägen från början 🤩
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0