Det rör på sig!

Vi har beslutat oss för att sälja en ponny och det kommer att då bli Bellman :(
Har kontaktat förra ägarna och hoppas att de har möjlighet att köpa tillbaka honom redan nu, jag vet att de köpt honom direkt om det varit till våran som tänkt.
Känns svintråkigt, men samtidigt så måste vi vara realistiska!
 
Jag har börjat en ny tjänst, samtidigt som jag har kvar min gamla i väntan på ersättare vilket kommer att innebära mer jobb, men då kanske också mer stålar i börsen.
Något som skulle vara varmt välkommet :)
 
För det är inte bara den här nya tjänsten som pysslats med i bakgrunden, mer saker kommer att hända så småning om och det kommer att suga pengar ur mig!
 
Igår var småtjejerna ner till gropen och Lillymaria red Bellman medan Lily var instructor, något hon faktiskt var grym på( ja även det!! Helt opartisk mamma), medan jag longerade en hel galen Rossi som mer hade alla benen i luften än på backen..
Är glad vi tänkte så och inte skickade upp ungen efter 5 dagars vila :)
 
Idag ska L försöka att hinna rida båda ponnysarna innan jag åker på träning, vi får se när jag hinner hem annars blir det bara B då hon inte får rida Rossi själv just nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0