Lördag

Aldrig hade jag väl trott för en månad sedan att jag skulle tycka att det var så roligt på jobbet att jag väljer att stanna över en fredag eftermiddag 😃
Kom dock på att medryttaren skulle komma så till slut var jag tvungen att skynda mig hem 😊
 
Då jag haft ont i ryggen hela dagen frågade jag K om inte hon ville rida Frazze tillsammans med småtjejerna, vilket blev ett självklart ja 😉
Så roligt att kunna göra folk glada 😊
 
Blev såklart inget avancerat pass utan de lunkade runt lite nere i paddocken bara..
Rossi skötte sig fantastiskt bra trots att hästarna i hagarna brevid fick fredags-feeling 😂
 
 
I dag har vi faktiskt inga åka-iväg-planer utan kan spendera alla timmar på hemmaplan..
Pappan har lite snickeri projekt och alla hästar ska motioneras men det kan vi pula på med pö om pö utan stress eller brådska iväg..
Fantastiskt skönt för engångsskull❣️
 
Men jag skulle inte klara av att ha det så jämt 😝



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0