Sopslut.se

Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Den här helgen har varit kaos!!
 
I lördags for vi hemifrån runt 10, direkt ner till Bergsåker för att tömma 17 boxar som inte blivit tömda dagen innan och sedan upp på klubben strax innan tävlingarna började, dagen rullade sedan på och vi kom hem runt 22!!
Lily gjorde verkligen en superinsats, inte ett gnäll eller något, utan hjälpte till där hon behövdes både på banan, som in och utsläppare, tömde skottkärror på parkeringarna osv.
 
Blir facinerad på försäldrar till barnen som är mellan 15-19 och anser att deras barn är "för små" för att hjälpa till längre pass..
 
Då vi kom hem stupade vi i säng och sov tills klockan ringde kl.7(en lika stor chock för oss alla), åt lite frukost och for sedan direkt ner på klubben..
Runt 17:30 så var sista klassen slut och likt en arme av små myror jobbade vi febrilt med att tömma banan och städa hela anläggningen, inom en timme var vi färdiga och kunde åka hem för denna helg..
 
Men återigen, min unge!!!
Vilken jäkla hjälte, så otroligt impad över hennes inställning till allt..
Absolut ingenting är omöjligt i hennes ögon, "kan jag det inte får jag väl lära mig då, hur svårt kan det vara?"
 
Fia
2018-10-09 @ 09:56:15

Världens bästa Lily ❤️ Hon kommer klara sig fint oavsett vad hon tar sig för




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0