Torsdag

Men alltså, nyp mig!!!
Med sällskap av Bellman tog jag och C oss ut på tur idag ❤️
Men det blev nästan så att det blev bebisen som fick stötta gamlingen förbi ett par soptunnor 😂
 
Red bara bort till Norrbäcken och tillbaka, mestadels skritt, men det blev en liten trav och galopp upp för lillbacken innan vi vände 😍🏇
Och vilken vansinnigt klok och snäll häst jag fått tag på, jag är redan helt kär i honom ❤️
 
 
'
 
 
 
 
Detta pannband har varit inramat sedan Campe dog, men även Lily är så förtjust i denna kille att han nu får äran att bära detta, vilket är stort ska ni veta ❤️
 
 
 
Vi sprang in och åt lite mat och sedan så packade vi höpåsar innan det var dags för de andra 2 😊
Hann som ni ser bli kolsvart innan vi kom ut, men lite mörker skrämmer inte oss 🙄
 
 
 
Blev samma sväng som för de andra 2, men dessa grabbar fick jogga i tempoväxlingar och skänkelvikningar hela vägen så det blev lite jobbigare 💪
 
Imorgon ska de få vila hela gänget och C ska ju få nya dojjor 😊
Ska också åka och hämta hans sadel då min hoppsadel tyvärr inte alls låg bra på honom så vill inte rida i den i onödan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0