Grattis till mig själv 🎉

Då jag inom den närmsta framtiden tydligen fyller år, köpte jag mig idag en egen födelsedagspresent 😊
 
 
 
 
 
Har den senaste tiden fått så ont i mina fotleder, har alltid haft problem i knän och att fotknölarna svullnar upp..
Men den senaste tiden har även framsidan på fotleden gjort ont.
 
Läser man produktspecifikationer, men framför allt kundrecensioner så ska ju dessa vara bra mot just dessa problem..
Så jag hoppas att de håller måttet och att de hinner komma så fort som möjligt, gärna innan nästa helg då det både är träning och tävling 😃
Anonym
2018-09-19 @ 18:44:44

Jag ÄLSKAR dessa! Inget ont knä sedan de införskaffades! /Grannfrun

Svar: Ja men jag vet ju det och eftersom att jag litar på dig så blev jag ju tvungen att köpa mig ett par jag mä 😍😘
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0