Måndag

Har haft svårt att fokusera längre stunder idag, så fort jag fäster blicken en längre stund så blir jag yr och mår illa 😏
Vi tänkte rida ut idag, men insåg då jag var helt slut bara av att mocka att det inte skulle funka 🙈
Så barnet fick helt enkelt hoppa upp istället 😊
 
Blev lite dressyr i paddocken 👌
 
 
 
 
 
Sedan var det då Rossis tur, han fick jobba mycket övergångar som uppvärmning innan de red igenom programmet en gång..
 
Rider hon så här bra och han inte fryser fast på lördag, så kommer det att gå riktigt bra 😍
 
 
 
 
Då det var Bellmans tur kom regnet smygandes, så han fick en tur efter vägarna då underlaget inte ritkgit satt sig i paddocken än och vi inte vill förstöra något 😊
 
 
Till något annat då, har fått veta att jag är kvalad till Berners finalen om 2 veckor 🙈
Skulle så vansinnigt gärna vilja vara med, men vet inte om det är super dumt med tanke på helgen och tävlingen innan det!
 
Får höra med coach på onsdag också får vi åka och hoppa sjäva i helgen så får vi se om det går bättre..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0