Mina ben har krympt

Idag gick det fort under hovarna 😅
Ett angenÀmnt problem tyckte dÄ bÄde coach och jag i alla fall sÄ det gjorde vi inget Ät idag utan lÀt honom gÄ..
Hoppade serie sĂ„ den bromsade ju upp i sig 😊
 
 
Efter vi hoppat fram pÄ allt sattes det ihop till liten bana med start i serien - oxer - rÀcke - oxer - rÀcke..
Ena gĂ„ngen kom vi lite nĂ€ra pĂ„ oxern och fick med oss en bom ner, men jag vill pĂ„stĂ„ att det var helt och hĂ„llet mitt fel dĂ„ jag blev kvar i handen hela vĂ€gen in, till andra sprĂ„nget vart det mycket bĂ€ttre 👍
 
DĂ€remot var mina lĂ€der pĂ„ tok för lĂ„nga 😳
Samma hĂ„l som alltid = sista, men jag fick stĂ„ pĂ„ tĂ„ för att komma ur sadeln 🙈
FÄr göra fler hÄl, men jag tycker det verkar konstigt att lÀdret ska ha blivit sÄ uttÀnjt?!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0