Torsdag

Torsdag idag och på schemat stod dressyr för F och uteritt för de andra..
Men det blev uteritt för hela högen 😊
Då de ju tydligen regnat här hemma idag så var det ju mjukare i backen och då gäller det att passa på 👍
 
F och R fick en tur upp till flygfältet och B ungeför samma tur, men tydligen hade L vänt i halva backen..
Den är ju lite tråkig att rida ner för och det börjar ju skymma, så det gjorde hon helt rätt i 😊
 
Har dock lite svårt för att bestämma mig om det blev bra med koppjärnet eller inte..
Den ser ut att ligga jäkligt bra, men när jag sitter i den uppelver jag det som att jag hamnar en aning i bakvikt 🤔
Får ge det några pass till så att den för "ligga till sig" på hästen också innan jag annars byter tillbaka, det är ju väldans enkelt 😊👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0