Måndag

Idag blev det en tur ner till Kovland, andra gången åt det hållet för lilla grå, denna gång var det inte kolsvart så då kunde han ju se alla "faror", glad att jag tog ett träns med bett och inte hacket 😅
 
Men vi tog det lugnt och han fick kika på allt läskigt så tog han skänkeln och smög framåt då jag bad om det..
Massor av beröm och sedan spatserade han malligt framåt till nästa fara 😉
Får börja rida den vägen oftare så att det inte är lika läskigt med kossor och massa maskiner 😊
 
Imorgon ska det få jobba i lina båda 2 och sedan har jag nog bestämt mig för att L får ta min träning på onsdag så får C gå på torsdagen..
Sedan är planen att C ska få börja följa med på onsdagarna och L rider alla torsdagar så slipper F hoppa 2 dagar i rad varje vecka + tävlingar..
 
De perioder C får sin vila får F hoppa in som ersättare istället..
Tror det blir bra så!
Om inte så är det ju vara att tänka om 😃👍
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0