Lördag

Vaknade till regn imorse, trots att det regnar mer regelbundet nu än vad det gjort under sommaren så blir jag lika glad varenda gång 😊🌧
 
Förmiddagen blir lugn, Rossi ska motioneras och det ska mockas och packas hö..
 
Sedan ska vi iväg på annat mitt på dagen och på vägen hem ska vi köpa med oss en till sadelhängare till sadelkammaren i transporten, efter det tar vi och premiäråker till gropen med F och B 😃
B ska få hoppa bana på LC höjd med rejält breda oxrar så att L blir bekväm med det, är ju inte långt kvar tills vi åker nu 👏
Rossi litar hon ju lite mer på bara han går framåt 😅
 
Vad jag och F ska hitta på vet jag inte ritkigt, ska träna på tisdag så det blir nog bara några småsprång idag, träna på att komma rätt, ev lite längd hoppning så att han får sträcka ut sig👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0