Bra och dåligt

Efter middagen då jag bytt om och skulle gå ut istället så kommer det en timmerbil och susar förbi på vår lilla väg 😩
Skit, skit och skit!!!!
Tidigare vintrar så har det bara varit att vika ner på sidan av vägen eller ut på en lägda vid möten, det är ju stört omöjligt nu!
 
Vi red bara bort till Norrbäcken och ser då att de, såklart, hämtar timmer inne på den vägen vi rider oftast på, tillika den väg jag gör mina galoppintervaller 😏
På vägen hem igen, alltså på 2,5km blir vi omkörda av 3st timmerbilar, INTE roligt med ett litet popcorn till ponny som flyger i luften för minsta lilla 💥
De 2 första kunde vi rida in på en parkering och en uppfart, den sista kom precis då vi nästan var hemma så vi travade upp på vår gård..
 
Men nej, inte alls roligt och jag hoppas att de är effektiva och kör undan fort 😊👍
 
Nåja, till det roliga då, jag fick en plats för Gaby på fredag 😃😃
Det trodde jag verkligen inte då det som sagt bara är 1 dag och jag trodde plaserna skulle fyllas av de som kunde bocka av fler punkter än mig på förturslistan 😊
 
Men man ska ju ha lite tur ibland också 😊
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0