Fredag

Skulle ju egentligen ha varit ledig idag, men då familjen ändå var på jobb och skola for jag och jobbade på förmiddagen jag med 😊
For sedan och handlade tillsammans med maken, passade på att hämta ut Ls nya hjälm och sedan var vi hemma lagom till att ungarna kom hem..
 
Jag och L red ut en sväng till Norrbäcken och tillbaka, trav och galopp på vägen bort, trav en bit på vägen hem också, men det tyckte den lilla var lite för roligt och då vi bara hade hackamore båda 2 tog vi det säkra före det osäkra och skrittade hela vägen hem istället..
 
Börjar som sagt bli dags att trappa upp lillens träning mer och mer, ju mer flåset kommer tillbaka desto mer krut under hovarna blir det ju också 😅
 
Imorgon bitti åker vi ner till ridhuset och jobbar lite markarbete, F ska ridas rakriktad och bli mjuk och skön i kroppen inför tävlingen på söndag..
Tänkte lägga ut en bom och träna på att räkna språng fram till den á la förra Moniaträningen, bra träning för oss båda 😊
Minisarna ska också få flåsa lite mer, fortsätta jobba med galoppen och att få ponnynen mer på bakbenen också ska de få rida igenom programmet igen nu när jag ändå är hemma i helgen 👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0