Vill inte jinxa något ...

.. men jäklar vad bra det gick för oss båda 2 igår :D
 
De små hoppade ju för första gången på 2 månader och vi visste inte riktigt vad vi hade att vänta oss och hade laddat med både halsring och babypelham :)
Kommer in och ser banan: Plank, grind och vattenmatta..
SUCK!!!
 
Men jag vet inte alls jag, antingen har han glömt att han är rädd för allt sådant, eller så har M hotat med något ;)
Haha
 
De hoppade en liten bana där högsta hindret låg på ca 50cm och han hoppade så fint, de kom lite nära på några språng, men det är väl inte så konstigt att inte avståndsbedömningen är perfekt så här från början.
 
Hem och bytte häst, och äntligen har mitt ridminne kommit tillbaka!
Vi kom perfekt på alla distanser, trots bommar framför hindren = det värsta jag vet ;P
Superkul verkligen!
 

Coach tyckte vi skulle starta 110 till helgen, men jag tror vi nöjer oss med 1m, har inte tid att stanna längre än så då vi har andra planer :)
 
Lily ska nämligen åka och provrida en liten ungponny som ägaren ville ha hjälp med :D
Blev kontaktat av en tjej igår som hade en b-ponny på 4år som précis blivit inriden och skulle behöva utbildas..
Så vi får åka dit och höra exakt vad det är hon tänkt, det här med tid är ju som en bristvara även i våra liv :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0